~

do contratante

Taboleiro

de anuncios

Clausurado o obradoiro de Emprego “Natureza no Camiño de Santiago” no que participaron 20 alumnas/os dos concellos de Melide, Toques, Santiso e Arzúa.

Out 16, 2023 | Actualidade, Novas

O obradoiro de Emprego “Natureza no Camiño de Santiago” celebrou esta maña o seu acto de clausura coa presenza dos alcaldes de Melide, Toques, Santiso e Arzúa, do xefe territorial da consellería de emprego e igualdade, concelleiros de promoción económica e emprego de Melide e Arzúa, alumnado e profesorado.

A actividade formou durante un ano a vinte persoas en materia de repoboación forestal e tratamentos silvícolas. Os participantes puideron aprender todo o necesario para poder desenvolverse profesionalmente nestas áreas, recibindo durante todo o curso clases teóricas e prácticas remuneradas.

Entre as actuacións realizadas polo alumnado destacan os traballos realizados na concentración parcelaria Maceda-Orois e no roteiro dos Montes do Bocelo, ámbalas dúas no concello de Melide. Pola súa banda, en Arzúa realizaron traballos de roza e mantemento na Mota, Oíns, Castro Curbín, Tronceda, Dombodán e Burres.

En Santiso, a zona náutica de Beigondo, o campo da festa de Barazón e Serantes, o campo de Visantoña, foron algúns dos emprazamentos nos que se actuou.

No concello de Toques, o curso incluíu traballos na contorna das capelas de San Cidre, San Antolín, nas fervenzas e Forno dos Mouros, entre outros.

No acto de clausura no que se fixo entrega de diplomas e certificados ao alumnado, Jose Manuel Pérez, alcalde de Melide, destacou “a importancia da coordinación entre os concellos da comarca para poder optar a estes obradoiros e a implicación do alumnado participante, desexando que a formación adquirida sexa de gran utilidade para o seu futuro profesional”.